woensdag 18 april 2012

Oogschaduw Palet Wibra Review



Vandaag ga ik een palet reviewen van een HEEL goedkoop merk: de Wibra. Het is een mooi palet met 5 metallic kleurtjes. De pigmentatie is erg goed en mooi en dat voor €1.29 vind ik toch wel mijn geld waard. Zelf hou ik niet zo van metallic oogschaduw, maaar ik kon hem niet laten liggen. Ze hadden hem trouwens ook in het blauw maar de roze sprak me meer aan want wanneer zie je nou zo'n goedkope roze/paarse oogschaduw?


Wat ook erg handig is zoals ook hierboven te zien is dat hij open kan zodat je een kwastje erin kan doen, of als je onderweg even je make-up wil checken heb je ook een spiegeltje bij de hand.

Hieronder de swatches v.l.n.r



De oogschaduwen hebben zelf geen naam dus ik noem ze maar 01 Donker Paars, 02 Licht Paars, 03 Licht Roze, 04 Roze en 05 Donker Roze. De mooiste kleuren vind ik zelf 05 en 02.





Zoals je ziet is de oogschaduw niet te zacht en niet te hard.

Heb jij ook dit palet of heb jij andere budget toppers die ik MOET hebben? Vermeld het en mischien ga ik 'm wel halen.

                                                                                                       -xxx- Doll For Beauty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten