woensdag 18 april 2012

Fa Royal Jelly Shower Cream





Vandaag een berichtje over de Royal Jelly Shower Cream's van Fa. Ik vind ze erg lekker ruiken en ze maken mijn huid niet te droog of trekkerig ( want dat heb ik bij sommige shower gel/creams nog wellis). Ik heb de geuren Moon Orchid en Almond Blossom. Ik vraag me alleen af of de konningengelei nou nep of echt is ( iemand die daar verstand van heeft let me know).

Wat Fa zegt over het product:

"Intensieve verzorging is het geheim van een mooie huid. Ontdek de eerste Fa Shower Cream met kostbare Royal Jelly, die je huid intensief verzorgt en een zijdezacht gevoel geeft. Verwen jezelf met de intrigerende geur van honing en Amandel bloesem ( of honing en Maanorchidee). pH neatraal. De huidverdraagzaamheid is dermatologisch bewezen."



Zoals je ziet zit er wel SLES in, maar ik vind dat niet erg. Kan misschien wel een min puntje zijn voor mensen die dit liever vermijden.





Ik vind persoonlijk Almond Blossom lekkerde ruiken dan Moon Orchid omdat Almond Blossom heeft een 'creamyer' geurtje dan Moon Orchid.

Heb jij ook ervaring met de Royal Jelly shower cream en wat vond jij ervan?


                                                                                                                          -xxx- Doll For Beauty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten