vrijdag 27 april 2012

Kruidvat Droog Shampoo



Droogshampoo.. Ik stond in de Kruidvat en ik dacht'' zal ik mee nemen of niet, want wat nou als ik er niks aan vindt?'' En toen viel mijn oog op een schattig, heel klein droog shampootje ^^ van maar €1.50. Eenmaal thuis wilde ik hem natuurlijk gelijk uit proberen, en wat beviel dat goed zeg ( al had ik het nog niet onder de knie dus heel mijn haar was wit).

De droogshampoo zit in een spuitbus die nogal moeilijk te gebruiken is want als je "gewoon'' op de bus drukt spuit er al veel te veel uit. Maarja, voor zo'n prijsje verwacht ik ook niet heel veel.




                                                                                              - xxx- Doll For Beauty


Edit: Hij is wel na nu zo'n vijf keer gebruiken op en ik heb helemaal niet zo veel gebruikt, dus ik weet niet of het aan de zuinigheid ligt van de spray of dat hij gewoon zo snel op hoort te zijn.

1 opmerking: